Типи гри
В Counter-Strike типи гри можуть бути різноманитні. В залежності від карти типи подуляються на:Hostage Rescue (укр. Порятунок заручників)
На картах даного типу головною стратегічною метою є виведення заручників для CT і утримання заручників для Т. CT перемагають якжо до закінчення часу раунду вони встигають вивести заручників в певну точку на карті або убивши всіх Т. Терористи перемагають якщо заручники не будуть виведені до закінчення раунду або всі CT будуть убиті. Поведінка заручників слабо продумано. При нахожеденіі заручника в точці порятунок гравцеві CT який вивів їх дається 300 $ і мета є виконаною. Зазвичай такі карти мають префікс cs_
Bomb / Defuse (укр. Замінувати / Знешкодити)
Головним завданням для команди Т є закладка бомби і її вибух, тобто не допустити щоб гравці з команди CT розмінували бомбу. Завдання для CT не дати встановити бомбу або розмінувати її у випадку встановлення. Бомбу несе один з членів команди Терористів він може її скинути, як звичайну зброю, для того щоб її підібрав інший гравець з його команди. Гравець з бомбою на радарі гри Терористів відображається точкою що блимає. Після закладання бомби всім гравцям обох команд передається повідомлення The bomb has been planted "Бомба була активована". У CT є можливість скоротити час розмінування бомби, купивши Defuse Kit, з яким воно становить 6 секунд (без нього - 11 секунд). Час закладки бомби становить всього 3 секунди. Зазвичай такі карти мають префікс de_.
VIP Assassination (укр. Вбивство VIP)
Завданням Терористів на картах такого роду є вбивство VIP-гравця (у загальному випадку, не дати йому врятуватися), яким стає один з гравців команди CT. При цьому у VIP немає можливості купити зброю, патрони або спорядження, проте він має 200% AP (Armor Points), бронежилет без шолома і стандартний пістолет команди Контртерористів (HK USP). Завдання CT - довести VIP до зони порятунку. Карти цього сценарію мають префікс as_. Єдиною картою такого сценарію в офіційному наборі CS є as_oilrig.
Інші типи карт
aim - відкриті (рідше з перепонами) карти для тренування техніки стрільби на дальніх і середніх відстанях.
awp - гра ведеться тільки на снайперських гвинтівках AWP (рідше Scout).
bh, bhop - Bunny Hopping. Карти для тренування стрибків.
deathrun - карти для модифікації «Deathrun». Гравці діляться на дві команди: перша біжить через смугу перешкод, на якій розташовані різноманітні пастки: вилітають зі стін шипи, провалюється підлога з кислотою, що рухається лазер та інше, друга ж команда дивиться за просуванням першої та активує ці самі пастки. В кінці смуги випробувань знаходиться зброя, взявши яку команда, що минулий смугу, зможе помститися тим, хто активував пастки (хоча у них як і раніше є пістолети або ножі).
catch - карти типу «салочки».
dm - карти для модифікації «Deathmatch Mod» (CSDM). Гра на таких картах швидкоплинна. У цьому виді карт дві команди змагаються не за бомби або заручників, а за фраги. У деяких випадках відбувається поділ на команди, в інших - кожен сам за себе ((режим Free For All - FFA)). Характерні особливості гри такого типу: моментальний респаун.
es - карти сценарію Escape.
fy - Frag Yard. Зброя розкидана по картах, не на всіх картах є покупні точки, часто від dm відрізняються симетрією респаунів.
gg - карти для модифікації «Gun Game». Гра подібна до «Frag Yard», тільки зброя не лежить на карті, а дається гравцям за вбивства суперників. На початку гри у всіх гравців Glock 18.
he - Hi-Explosive. Зазвичай, невеликі карти. Зі зброї - тільки гранати.
jail, jb, ba_jail - Карти для модифікацій «JailBreak» і «Hosties». Ув'язнені (терористи) з'являються в тюремних камерах, маючи зі зброї тільки ніж, а тюремники (спецназ) вибирають будь-яку зброю і за допомогою голосового зв'язку в Counter-Strike віддають накази терористам. Тюремники мають право карати увязнених, які не виконують накази. Терористи, в свою чергу, можуть спробувати вбити одного з тюремників і заволодіти зброєю. Сервера такого типу зазвичай мають великий перелік правил та положень, які визначають варіанти наказів, що віддаються тюремниками, і ситуації, коли тюремник може вбити ув'язненого. Карти для JailBreak містять тюремні камери, збройний склад, секретні проходи і лази для ув'язнених і безліч приміщень з різними іграми: футбол, баскетбол, хокей, хрестики-нулики, басейни і т. д.
hns - карти, спеціально призначені для мода «Hide` n `Seek», як правило, мають багато сходів і місць для стрибків
ka - Knife Arena, гра в якій не можна купити зброю, гравцям видаються тільки ножі.
-
- 1hp - карти, подібні ka_-картам, але зі зменшеним рівнем життя до 1 hp.
- 35hp - карти, подібні ka_-картам, але зі зменшеним рівнем життя до 35 hp.
- ka_soccer - футбольний мод. Завдання - використовуючи тільки ніж забити гол м'ячем у ворота суперника. При забитий гол команда супротивника побивається. Зазвичай пошкодження від зброї на таких картах відключені.
-
- bkz - тип kreedz карти, створена мапперами з болгарського ком'юніті (модифікація kreedz).
- cg - тип kreedz карти, створена маппера з німецького ком'юніті (climbers germany) (модифікація kreedz).
- pa - Prepared Assault або Pistol Arena, те ж саме, що і ka_, за винятком видаваного зброї - пістолети.
sj - карти для модифікації «SoccerJam».
surf - карти, кардинально відрізняються від класичного CS присутністю на них рамп - розташованих під кутом поверхонь, на яких при певних налаштуваннях сервера можливо ковзання. Останнім часом набуває великої популярності через свою оригінальність, оскільки на цих картах треба не тільки вміти влучно стріляти, але і добре кататися. Створюються навіть цілі сервера, присвячені тільки surf-картам.
wh або spam - WallHack. Найчастіше, це рімейки популярних карт (de_dust, de_dust2, de_train і так далі). Головна особливість - прозорі стіни.
zm, ze - карти для дуже популярної останнім часом модифікації «Zombie Plague». Концепція карт полягає в тому, що серед гравців через певний час (як правило 15-30 секунд) після початку раунду випадково вибирається «перший зомбі» (або декілька, в залежності від режиму гри), чиє завдання - заразити всіх інших гравців, а їх завдання, у свою чергу - вижити чи ліквідувати всіх зомбі. На деяких картах місія людей - добігти до певної точки спасіння (escape), де їх чекає транспорт (гелікоптер, поїзд чи підводний човен), на якому вони рятуються з зараженої зони.
У загальному випадку, тільки творець визначає назву карти, що може не відповідати де-факт прийнятим завданням цієї карти. (Наприклад cs_pf_dust, cs_deagle5). Існують і інші типи завдань.
Версії
Версії |
---|
Beta 1.0 – 19 Червня 1999 |
Beta 1.1 – 27 Червня 1999 |
Beta 1.2 – 20 Липня 1999 |
Beta 2.0 – 13 Серпня 1999 |
Beta 2.1 – 17 Серпня 1999 |
Beta 3.0 – 14 Вересня 1999 |
Beta 3.1 – 16 Вересня 1999 |
Beta 4.0 – 5 Листопаду 1999 |
Beta 5.0 – 23 Грудна 1999 |
Beta 5.2 – 10 Січня 2000 |
Beta 6.0 – 10 Березня 2000 |
Beta 6.1 – 24 Березня 2000 |
Beta 6.2 – 26 Березня 2000 |
Beta 6.5 – 5 Червня 2000 |
Beta 6.6 – 22 Червня 2000 |
Beta 7.0 – 26 Серпня 2000 |
Beta 7.1 – 13 Вересня 2000 |
Counter-Strike 1.0 – 8 Листопада 2000 |
Counter-Strike 1.1 – 10 Березня 2001 |
Counter-Strike 1.2 – 12 Липня 2001 |
Counter-Strike 1.3 – 19 Вересня 2001 |
Counter-Strike 1.4 – 24 Квітня 2002 |
Counter-Strike 1.5 – 12 Червня 2002 |
Counter-Strike 1.6 – 15 Вересня 2003 |
Condition Zero - 21 Березня 2004 |
Source - 16 Листопада 2004 |
Global Offensive - 2012 |
Посилання
- Steam (англ.) — Офіційний сайт Steam.
- Valve (англ.) — Офіційний сайт Valve Corporation.
Комментариев нет:
Отправить комментарий